آقای حاج محمد افسری اولین مخترع و تولید کننده حبه عناب در ایران هستند. ایشان توانستند فرآورده جدید حبه عناب را با برند تجاری شاینا در طعم بندی های مختلف به بازار ایران عرضه نمایند.

حبه عناب آقای افسری

حضور حبه عناب در برنامه میدون

حبه عناب در برنامه میدون

برنامه مسابقه ای میدون که از شبکه سوم سیما پخش می شود و به عنوان یک برنامه جذاب در زمینه کارآفرینی شناخته می شود در مهرماه 99 میزبان حبه عناب و محصولات شرکت عناب سازان شاینا شرق بود. در این برنامه که آقای افسری حضور داشتند توانستند نظر مثبت داوران را به سمت این محصول جلب نموده و تاثیر بسزایی در جهت شناخته شدن این محصول ایفا نمایند.

از آنجا که عناب در مقایسه با دیگر محصولات استراتژیک خراسان جنوبی یعنی زرشک و زعفران کمتر شناخته شده و به عبارتی می توان گفت میوه ای فراموش شده است، پخش برنامه های تلویزیونی و معرفی بیشتر این محصول می تواند نقش بسزایی در جهت شناساندن آن و رونق بازار این محصول ایفا نماید که البته همین هم شد و حضور حبه عناب در این برنامه تلویزیونی هموطنان زیادی چه در قالب مجموعه های پخش و فروشگاه داران و چه مصرف کنندگان را به سمت خرید این محصول سوق داد.

کارخانه حبه عناب در خراسان جنوبی

حبه عناب خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی قطب تولید عناب در ایران است و شهرستان های بیرجند، قاینات و زیرکوه حجم بالایی از این محصول را تولید می کنند. این امر تاثیر بسزایی در تولید فرآورده های عناب در این استان دارد و یکی از دلایلی که آقای افسری ایده فرآوری حبه عناب را مطرح و توانستند این محصول را اختراع و تولید نمایند همین مورد است.

کارخانه تولیدی حبه عناب متعلق به شرکت عناب سازان شاینا شرق است که در بیرجند واقع شده است و این مجموعه محصولات تولیدی خود را با برند تجاری شاینا در مدل های مختلف به بازار عرضه می نماید. این مجموعه توانسته است پروانه های بهداشتی لازم را کسب نموده و موفق به اخذ سیب سلامت برای برخی از تولیدات خود شود.

اصلی ترین تولید این مجموعه حبه عناب است که دارای طعم بندی های مختلفی از میوه ها و ادویه های طبیعی می باشد، به طور مثال حبه عناب و توت و یا حبه عناب و دارچین. هم چنین جهت تنوع بیشتر، حبه عناب در سه مدل بسته بندی، جایگذاری می گردد که به قالب های کوچک، متوسط و بزرگ نامگذاری می شوند.

چنانچه شما خواننده گرامی تمایل دارید اطلاعاتی بیشتری درباره این محصول و قیمت آن کسب نمایید می توانید با مدیران فروش مجموعه در ارتباط باشید.


جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

 مدیر فروش: ذاکری فر

  تلفن: 09159650543

  آیدی تلگرام: contact543@